Marta Eiz

Bloggen är duckface befriat område.

Min önskelista !!!!

Publicerad 2012-12-11 20:11:00 i Allmänt,

Idag tänkte jag skriva min önskelista med julklappar och hoppas min man läser detta :-)
 
1. 
Länk till klockan HÄR!
 
2. 
Länk till skorna HÄR!
 
3. 
 
Länk till skorna HÄR!
 
4.
Länk till skorna HÄR!
 
5. 
 
Länk till skorna HÄR!
 
6. 
 
 
Länk till klänningen HÄR!
 
7.
 
Länk till klänningen HÄR!
 
8. 
 
Länk till klänning HÄR!
 
9.
 
Länk till jacka HÄR!
 
10.
 
Länk till tröja HÄR!
 
11.
 
Länk till MC-jacka HÄR!
 
12.
 
Länk till väskan HÄR!
 
13.
 
Länk till skor HÄR!
 
14.
 
Länk till byxor HÄR!
 
15.
 
Länk till skorna HÄR!
 
16.
 
Länk till skorna HÄR!
 
17.
 
Länk till objektiv HÄR!
 
Jag har varit en snäll flicka så jag tror tomten kommer med många klappar i år :-)
 
 
 
Till nästa inlägg , ha det underbart
 
Marta
 
Och för allt i världen missa inte tävlingen här på min blogg!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jennilie Isaksson

Publicerad 2012-12-11 20:19:32

Gillar pälsen!!
Sv: Jo jag såg ditt inlägg :P Och den glassen från lidl är ärligt en av de godaste jag någonsin smakat! :D

Postat av: Emma-Adventstävling på bloggen

Publicerad 2012-12-11 20:41:18

Hoppas tomten ser din önskelista nu då ;)

Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Publicerad 2012-12-11 20:47:48

Mycket fint!

Postat av: KassandraPalma

Publicerad 2012-12-11 21:05:00

jaa, Rihanna är riktigt duktig !
gillar du henne ?

Postat av: elinn

Publicerad 2012-12-11 21:56:27

himla snygga grejor där du! :)

haha jaha, nej jag skejtar inte men jag gjorde när jag va yngre, skulle vara kul att börja fram till våren igen men jag har så sjukt dålig balans ^^

Postat av: Carro

Publicerad 2012-12-11 22:12:21

grym önskelista! gillar skorna på nr13! och jag önskar mig med en klocka! =)

Postat av: Johannaday

Publicerad 2012-12-12 07:49:08

bra julkklapsstips :) kika gärna in hos mig och lämna ett litet spår också, kanske följas på bloglovin? Säg isåfall vilket nummer du blev så gör jag detsamma sedan :)

Postat av: amanda

Publicerad 2012-12-12 08:17:28

sv: aha okej, jag tycker nog den sista filmen var bäst så skynda dig att se den! böckerna är också grymma, har du läst hennes andra bok "genom dina ögon"? den är såååååå bra, har läst den 2 gånger :D

Postat av: ♫♪ sandra T

Publicerad 2012-12-12 10:58:46

nice!

Postat av: Erika Ullberg

Publicerad 2012-12-12 13:10:31

Sv; det blev "Insidious"
den är jätteläskig, det handlar om en demon som tagit över en pojkes kropp och hemsöker ett hus med familj, i själva verket är det pappans fel som skickat över demonen till pojken, för pappan hade också en demon i sig då han var liten.

fina kläder!
hoppas du får det du önskar ;)

Postat av: Erika Ullberg

Publicerad 2012-12-12 15:42:43

haha nä, det var knappt så jag klarade av den, men jag är sån då jag ändå har börjat se filmen så kan jag inte sluta ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marta Eiz

27 årig kvinna, mycket kommer kretsa om min vardag med foto,skönhet, fashion, shopping, mat och min Japanska Spets :D . Följ min blogg när jag tillsammans med mina vänner och kollegor fotograferar modellers portföljbilder och produktbilder för företag både i Sverige och utomlands med mera. Juste lämnat Höganäs byn och är nyinflyttad i Stockholm hur fan ska et gå ...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela